Köpek Eğitim Fiyatları Antalya

 Temel İtaat Eğitimi Fiyatı = 5.000 TL

İleri İtaat Eğitimi Fiyatı = 7.000 TL

Yerinde Evde oköpek Eğitimi Fiyatı = 7.000 TL

Yavru okayöpek Eğitimi Fiyatı = five.000 TL

Numara (Şov) Eğitimi Fiyatı = 6.000 TL

Evde okayöpek Tuvalet Eğitimi Fiyatı = 5.000 TL

Dışarı köpek Tuvalet Eğitimi Fiyatı = 5.000 TL

Alan Koruma Eğitimi Fiyatı = 16.000 TL

Şahıs Koruma Eğitimi Fiyatı = 25.000 TL



Köpek Eğitim Fiyatları, okayöpeğe verilecek eğitime ve eğitim sırasında kullanılacak ekipmanlara bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Aynı zamanda bu ücret köpeğin davranış sorunlarına ve karakterine göre de farklılık gösterebilir. Önemli olan sevimli dostunuzu üzmeden ve ona zarar vermeden eğitebilmektir. Eğitim esnasında eğlenceli vakit geçiren bir okayöpek, psikolojik veya fiziksel açıdan herhangi bir zarar görmeden tamamlanan bir eğitim alıyorsa bu doğru adreste olduğunuzu gösterir. Unutmayın ki öncelik fiyat değil size sağlanacak güvencedir. 


Köpek Eğitim Fiyatları; oköpeğin yaşına, davranışlarına ve alacağı eğitime göre değişir. Peki bu eğitimler nelerdir? İş hayatının verdiği yorgunluğu üzerinden atmak isteyen, kendisine samimi ve karşılıksız sevgi verecek bir dost arayışında olan insanlar köpek veya kedi sahiplenmektedirler. Ancak onların da birer canlı olduğunu ve birtakım ihtiyaçları olduğunu unutmamak gerekir.


Okayöpeğin yaşı, okay köpek eğitim fiyatları konusunda etkili olduğu gibi oköpek eğitimi hususunda da etkilidir. Oköpeğin yaşına uygun bir eğitim softwareı daha başarılı bir süreç geçirmenizi sağlayacaktır. Örneğin; yetişkin köpeklere ‘ileri itaat eğitimi’ verilirken, yavru köpeklere ‘temel itaat eğitimleri’ verilir. Ve bütün eğitimlerin temel hedefi; Antalya köpek eğitimi ile sahibi arasındaki iletişimi güçlendirmektir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Köpek Eğitimi Fiyatları İstanbul | En Uygun Ücretler

Alman Kurdu Bakımı ve Özellikleri